måndag 1 september 2008

jimmyliden.se

<3 Tillägnar härmed en tyst minut åt vår käre Oskar som gick ifrån oss imorse, alldeles för ung <3



Har inatt knåpat ihop min lilla hemsida jimmyliden.se. Det var därför som jag satt uppe så sent. En av anledningarna var att jag var ganska missnöjd med blogspot.com. Dessutom kan jag nu designa allt själv och slänga upp lite andra saker och inte bara en blogg. Då jag satt vaken till klockan 7 imorse och arbetade med hemsidorna och pratade med Gullet över Skype så består den här dagen enbart av att sova och slöa:)
Alltså, byter dit så snart jag är klar med allt!

Körde ett träningspass igår:

Armhävningar

3 x 20 med händerna ihop
3 x 25 breda
3 x 30 “normala”
50 stycken som avslut

Situps

3 x 18 snea (dubbla)
3 x 30 “vanliga”
3 x 30 snabba
50 stycken som avslut

Biceps

3 x 25 vattendunk 6 liters


Tillsammans med det här postar jag en bild på min lunch som såg så nyttig ut att jag blev stolt:




Observera att Oskar är en katt :)

Inga kommentarer: