lördag 30 augusti 2008

Intervju med huskamrat

Det fick bli en halvbra bild som jag tog för några dagar sedan. Detta för att Adla var på krogen igår och efter en sangria för mycket skulle dansa på en högtalare. Det slutade med att hon trillade ner och har idag ett mycket fult märke i ansiktet. En ganska lustig händelse, tycker jag :) I vilket fall så är det hon som sitter till höger, vilket man borde kunna lista ut!



Namn: Adla Nunes Nunes, i europa där ingen kan säga Adla heter hon Angel.

Bor: Nordöstra Brasilien.

Gillar: Söta saker och att festa.

Arbete: Systemadministratör hos sin fars skoaffär.

Dricker: Helst vin.

Favoritdrog: Små paket med "Något?" i som man kan köpa på Sao Paolos gator. Anledning: Det är dem roligaste då de är psykadeliska.

Familj: 2 bröder, en syster, föräldrar, en hund och en huspiga.

Det kan tilläggas, av mig, att hon är väldigt snäll och ingen pundare som det kanske låter som :)

Då jag har chockats svårt av hennes hemska matvanor bestämde jag mig för att göra ett "hemligt reportage" med smygfoton.

Första bilden är tagen på bordet i hennes rum, där ligger det tre kassar fulla med godis och chips, en pringlesburk, flera paket kex och chokladmackor (bröd som är fyllda med choklad):



Andra kortet är taget i hennes garderob (Gud förlåte mig som tog kort där men jag visste att godiset fanns där), där finner vi tre gigantiska chokladkakor och en hel kasse med olika chokladgodisar:



Bevis för att det jag skriver är sant, första bilden är på chokladmackorna och den andra på innehållet i en av påsarna på bordet (en chipspåse som ligger i påsen):





Sedan hade jag även en bild på allt jag hittade i köket men den blev förstörd. Men här kommer vad jag fann:

En box med vin, en 1,5 liters fanta, en flaska vin, en halvfull chipspåse, en liten fanta, tre öl, ett paket crunch och ett paket frosties, tre paket ost, 4 portioner snabbmat i frysen (varav tre var lasagne) och två paket glass. Jag anser det vara snudd på ett mirakel att hon överlever denna dieten. Såvitt jag vet fick jag med all "mat" som var hennes i lägenheten.

Imorgon ska jag skriva om varför jag sitter uppe såhär sent, 02.08, vid datorn. God natt

Inga kommentarer: