torsdag 28 augusti 2008

Utanpengar.se

Ett av mina projekt är: utanpengar.se. Den fungerar i stort som en anslagstavla för saker som man vill skänka eller byta bort mot att någon kommer och hämtar det. På så sätt slipper man till exempel släpa gamla soffor till soptippen. Man kanske får det där stora trädet i trädgården nersågat mot att personen i fråga tar med det hem. Hela projektet går ut på att öka återanvändningen och på så sätt spara på miljön och minska massproduktionen. Så, det var en kort presentation av hemsidan. Så gör vi en länk till för att ingen ska missa det: utanpengar.se.

utanpengar.se i media, här kan ni se alla gånger som jag har varit med i media angående hemsidan. För tillfället går det lite trögt då det är svårt att driva hemsidan ifrån Spanien. Dock så ska linkalizer.com hjälpa mig genom att skicka ut länkbytesförfrågan till, för tillfället, 15.264 hemsidor. Förhoppningsvis får det och miljökonventet som jag ska vara med på i november lite fart på hemsidan igen.

Senare idag postar jag bild och intervju med en av mina klasskamrater, Kokomo ifrån Japan.


Dagens träning (ökning markeras med tjock text):

Armhävningar
3 x 20 med händerna ihop
3 x 20 breda
3 x 30 "normala"
50 stycken som avslut

Situps
3 x 18 snea (dubbla)
3 x 30 "vanliga"
3 x 30 snabba
50 stycken som avslut

Biceps
Tyvärr hade jag inte möjlighet att göra den övningen då jag saknade en vattendunk. Ska köpa en enbart för det ändamålet.

Inga kommentarer: