fredag 29 augusti 2008

Utvärdering av Radiointervjun

Det gick okej men inte mer. Jag är lite besviken på programledaren som sa att hon skulle nämna hemsidans namn flera gånger men inte gjorde det. Därmed kommer inte folk att minnas hemsidan och det går inte att googla fram den då den är för ny. Dock så gick själva intervjun ganska bra. Jag gillade inslaget i mitten, folk på gatan verkade positiva.

En sak borde tilläggas angående radiointervjun. Att höra sin egen röst i radion, det är som ren skärseld, utan överdrift. Det är vedervärdigt, jag vill inte tala till folk efteråt.. :)

Idag bjuder jag på bilder av mitt rum och Hermans rum, avsaknaden av Sara är tydlig, mycket tydlig :D

Hermans rum:


Mitt rum:


Imorgon ska jag intervjua den brasilianska tjejen som bor här.

3 kommentarer:

Anonym sa...

ser inte så där jätte hemtrevligt ut.. ja det syns att inte sara bor där..

Äventyraren och Vikingen sa...

Nja, fast jag sover ju bara där.. Sängarna är inte speciellt bekväma.. Resten av lägenheten är faktiskt väldigt fin jämfört med dem förra jag bott i. Den första jag bodde i hade massvis av flugor, myror, inget varmvatten och var jätterisig. Dessutom stannade hissen så att dem fick bryta upp hissdörren för någon stackare som fastnat däri..

Anonym sa...

hihi ah det syns att jag inte bor där med dig:P har japanen kommit?
jag lyssnade precis på ditt radioklipp. jag tyckte din röst lät underbar;P
du sa bra saker älskling:)
duktig!:)